Unalom

Hogyan ne unatkozzunk?

Az ügyfélszolgálaton a terhelés nem egyenlően oszlik el. Vannak időszakos nagy rohamok, viszont néha olyan is előfordulhat, hogy éppen nincs mit tenni. A munkahelyen pedig nem jó az unalom. A munkaadó nem azért fizeti az ügyfelest, hogy unatkozzon, és az ügyfeles sem azért megy be dolgozni, hogy nagy ásításokkal örvendeztesse meg kollégáit. Itt egy pár stratégia munkahelyi unalom ellen:

  1. Tanulni, tanulni, tanulni: ha éppen nincs mit tenni, a leghasznosabb mind az ügyfeles, mind a cég számára, ha van az ügyfeles közelében egy kézikönyv, vagy tananyag. Amellett, hogy az ügyfeles képzi magát, és jobb kiszolgálást tud nyújtani, egy személyes ügyfélszolgálat esetén is jobban néz ki, ha nem egy unottan mobilozgató ügyfeles tekint a semmibe.
  2. Teszteljünk: egy rendszer sem tökéletes, és jobb ha mi derítjük fel a hibáit, nem pedig ügyfeleink egy megrendelés közben. Biztosítsunk az ügyfeles számára tesztrendszert, ahol kipróbálhatja a legszélsőségesebb példákat is súlyos következmények nélkül.
  3. Írjunk cikkeket: a cikkírás például tudásbázisunkba nemcsak jó unaloműző, de az ügyfelek is örülni szoktak a folyamatosan bővülő tartalomnak, mindemellett kommunikációs gyakorlat az ügyfelesnek, hogy még jobban ki tudja fejezni magát írásban is.
Ha tetszett a cikk, mutasd meg másoknak is!