Like

Ügyfeles a közösségi médiában

Ha egy ügyfélnek problémája van, akkor azt bárhol jelezheti. Sok lehetséges tradícionális csatorna áll a rendelekezésre mint az email, telefon, vagy személyes ügyfélszolgálat. Amióta viszont létezik a közösségi média, azóta még egy felülettel (vagy ahány közösségi média oldalon van jelen a cég) bővült a lehetséges kapcsolatfelvételi módok repertoárja. Azt pedig tudjuk, hogy még ha nem is ilyen céllal hoztuk létre Facebook profilunkat, szinte biztos, hogy valaki ott is fel fogja venni velünk a kapcsolatot.

Alapvetően már az is problémás lehet, hogy még egy felületre kell odafigyelni, viszont kommentek esetén az is nehezíti a dolgunkat, hogy nemcsak az ügyfél láthatja azt, hogy az ügyfeles mit válaszol (vagy egyáltalán válaszol-e vagy éppen mikor válaszol) hanem potenciális, vagy meglévő ügyfeleink közül bárki.

Ahhoz, hogy helyesen tudjuk használni, és inkább áldás legyen mint átok, itt találhattok egy cikket, ami tippeket adhat. Összességében viszont annyi a lényeg, hogy gyakoroljuk a következő technikát:

Nagy levegő. Előbb végiggondol, majd válaszol.

Ahogy egy új ügyfeleshez illik.

Ha tetszett a cikk, mutasd meg másoknak is!